RSS Feed

IU a lansatun promo video special pentru "Real Fantasy"

0

marți, 17 aprilie 2012 by


Azi , pe data de 17 aprilie , IU a lansat un  filmulet promo special pentru primul ei concert solo , "Real Fantasy" . "  Acesta este primul ei concert solo la patru ani dupa debut.


Traducere video :
"Buna tuturor, am primul meu concert solo in patru ani de cariera . Woo~ !! Primul meu concert solo , intitulat "Real Fantasy " , va incepe in Seul pe 2 si pe 3 si va continua in alte cinci orase. Sunt foarte fericita si il astept cu nerabdare si eu,Voi prezenta o parte din mine care nu a fost dezvaluita la tv , si am pregatit , de asemenea,
o varietate de segmente , potrivite pentru toate grupele de varste - deci va rog sa-l asteptati cu nerabdare si fiti siguri ca veniti sa va jucati ! Multumesc!

Mai multe detalii aici .


Leave a Reply

Persoane interesate

About Me