RSS Feed

IU a făcut o poză cu Nicole şi Goo Hara

2

duminică, 3 iunie 2012 by



IU a postat recent o poză cu Nicole şi Goo Hara din trupa KARA .
Pe 3 iunie a pus pe Twitter o poză , alături de un comentariu : "Hara care întotdeauna îmi trimite mesaje pentru a mă îcuraja şi Nicole care mă încurajează cu voce tare în timp ce se uită la reprezentaţia mea. Nu le pot vedea pentru o perioadă . " A mai adăugat : " Îl voi susţine pe noul MC şi mă voi încuraja şi eu pentru concertul de mâine. "
IU a fost MC în show -ul Inkigayo din octombrie cu Goo Hara şi Nicole. Însă ,  datorită turului naţional "Real Fantasy", a renunţat pentru 2 luni la show .
 Să-i ţinem şi noi pumnii şi s-o încurajăm pe IU !  Şi o aşteptăm cu drag să redevină MC la Inkigayo !   :)

Sursa : en.Korea.com


2 comments

  1. multumim pentru articol. Toate 3 fac o pereche minunata <3
    Fighting IU !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar fac o pereche super!! Amuzante si talentate~! ^^

      Ștergere

Persoane interesate

About Me