RSS Feed

IU:"Am vomitat dupa ce am avut primul meu dineu."

0

marți, 4 septembrie 2012 by


Recent, IU a povestit cum a fost primul ei dineu cu staff-ul.

In episodul de pe 2 septembrie din "MBC Section TV Entertainment News" , reporterii au vizitat platoul unde IU si Yoo Seung Ho au tinut o sedinta foto pentru un interviu scurt.
Intrebata care a fost prima ei abatere dupa ce a implinit 20 de ani , IU a spus : "Dupa ce am terminat concertul ,am avut primul meu dineu cu 100 de membrii din staff .Chiar am baut si alcool." Apoi a mai adaugat:"Dupa ce am consumat alcool , am vomitat ,dar tot nu stiu sentimentul de a fi beata ." ,facandu-i pe toti oamenii de pe platou sa rada.
IU a mai spus ca sunt cateva lucruri pe care ar dori sa le faca , acum ca are 20 de ani ."Chiar vreau sa merg in club ." a spus IU ."Am auzit ca cluburile sunt mai amuzante decat cluburile de noapte.Vreau sa beau si sa dansez potrivit." . Alte lucruri pe care vrea sa le faca sunt condusul si sa mearga intr-o vacanta.

Sursa : AllKpop.com


Leave a Reply

Persoane interesate

About Me